Musten Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Tenacious D - Pick of Destiny Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 The Ring och sånna här parodi filmer är bra. :) Typ Meet the spartans och Scary Movie 4, men The Ring är nog ändå bäst. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Hide and Seek! Visades på 6 för några dagar sen! SKIT BRA! Sedan är TEnacious D Pick of destiny bra ochså :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Hide and Seek! Visades på 6 för några dagar sen! SKIT BRA! Sedan är TEnacious D Pick of destiny bra ochså :P Nja gillar inte Hide and seek så mycket, men jag kan defenitivt hålla med RHCP om att Scary Movie, Meet the spartans e bra. Älskar dem parodierna :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Skämtar du? Hide and Seek var ju skit bra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Nej jag skämtar inte, Och nu om jag på ett par bra filmer: Secret Window, Alla Pirates of carribean. Älskar Johnny Depp :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Men, ingen mer än jag som älskar Tarantino-rullen Reservoir Dogs? Nu blev jag skapligt ledsen. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Bästa filmen: American History X Men favoritfilmer är bla: Harold And Kumar goes to white castle, scary movie 3 (bästa i triologin), Nakna pistolen filmerna samt The Matrix. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 American Pshyco (Christian Bale) Moulin Rouge Secret Window Reservoir Dogs Catch Me If You Can Komedier: Dodgeball (Ben Stiller) Hot Rod Allt med Jim Carrey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Jurkyrkogården 2 var bra igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 American Pshyco (Christian Bale) Moulin Rouge Secret Window Reservoir Dogs Catch Me If You Can Komedier: Dodgeball (Ben Stiller) Hot Rod Allt med Jim Carrey Du och jag har utan tvekan samma filmsmak. Dock gillar jag inte Moulin Rouge, men de andra filmerna du listat är hysteriskt underbara mästerverk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Typ The Green Mile, Donny Darko, The Others m.fl.The Green mile är lite sorlig :( Kan hålla med dig om det, lite hemsk också. På sitt eget sätt alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.