Lizard Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Jag är medlem på www.gPotato.com och jag hade velat testa FlyFF! Hur gör jag för att starta det då? Jag fattar det intenså jag behöver värkligen hjelp från en annan FlyFF spelare! ;: Så snälla hjelp mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 har du laddat ner det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Bli medlem på Gpotato först. Ladda sen ner Flyff från Flyffs hemsida. Installera flyff och logga in som vanligt sen :). Blir det några mer problem så är det bara att fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Och när du börjat spela så spela på Aibatt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lizard Skrivet 11 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 STORT Tack! :lol: Bli medlem på Gpotato först. Ladda sen ner Flyff från Flyffs hemsida. Installera flyff och logga in som vanligt sen :). Blir det några mer problem så är det bara att fråga. Jo, Du skrev :"Blir det några mer problem så är det bara att fråga." Och det är bara det att jag vet inte var jag ska trycka för att ladda ned FlyFF på deras hemsida! Jag fattar inte vad det står. <_< Så kan du/ni skriva var jag ska trycka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 gissning.. http://flyff.gpotato.com/?m=download Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lizard Skrivet 12 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 (redigerat) Det har jag fattat, men vilken av alla Download-Knappar ska jag trycka på? :rolleyes: Redigerat 12 Juli 2008 av Lizard Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 det spelar ingen roll, du väljer bara ifrån vilken plats du ska ladda ner det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lizard Skrivet 12 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 (redigerat) OK :thanks: , Funkar det på Windows Vista? Och vilken sida rekomenderar ni/du? Redigerat 12 Juli 2008 av Lizard Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 på cnet och filefront behöver man inte bli medlem så jag skulle ta någon av dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 http://www.gamershell.com/download_23228.shtml gamershell är oftast den bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lizard Skrivet 12 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 OK. Tack :thanks: Nu funkar det!!! Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.