Vilken armor är snyggast?
Rs Vad Är Armor Är Snyggast?
Full Mystic(blue/white)
Anti-dragon shield
saradomin staff
Full bronze! Skojja bara...
Guthix eller Zammy enligt min åsikt...
adamant...jag gillar grön färg
↗ till inläggetDå är ju Guthix bra för digadamant...jag gillar grön färg
Black armour är ju tufft. Om man nu inte ska ta member... Men folk ser i regel ballare ut när de lägger ner lite tid på karaktären och kläderna. Armour är rätt fult.
det som jag har på mig alltid är; cooking cape, barrow gloves och glory :D ser hawt ut
↗ till inläggetHelt rätt (därför tycker jag om Magic outfits för dom är ung som kläder...) men alla som är i hög cb lvl(oftast) har snygga kläderBlack armour är ju tufft. Om man nu inte ska ta member... Men folk ser i regel ballare ut när de lägger ner lite tid på karaktären och kläderna. Armour är rätt fult.
Jag tycker Guthix den är riktigt snygg :).
Inget slår ju full Dragon med D scimitar.
Så på p2p=Full dragon.
Och på f2p=Guthix eller g trimmed rune.
saradomin armor ofc:D
hm... måste nog vara någon av sardomin och guthix...
↗ till inläggetJag hatar Saradomin, den ser ut som t trimmed rune typ. Hatar den vita trimmen :Phm... måste nog vara någon av sardomin och guthix...
Guthix är klart snyggast av, Saradomin, Zamorak och Guthix.
Nej det finns en armour som är fett snygg, Man får det utav clue men man kan köpa den vissa lvl 3:or brukar ha det men kommer inte ihåg vad det heter.
hm...köpte gutix..eller hur det stavas dom var snygga!
↗ till inläggetSa ju de:Phm...köpte gutix..eller hur det stavas dom var snygga!
Snyggaste armorn är ju torso, d legs, d boots, slayer helm, och whip ;)
Själv föredrar jag att ha på mig wc cape o inget annat.
↗ till inläggetEn sak som jag tycker är snyggt om man använder whip.Snyggaste armorn är ju torso, d legs, d boots, slayer helm, och whip ;)
Själv föredrar jag att ha på mig wc cape o inget annat.
Full black d hide, d boots, backpack, whipe, en sorts bok i andra handen, sen nån snygg hjälm.
Det är ganska snyggt.
Snyggast om man är member är ju Greens armor, altså:
Full dragon
Attack skillcape
Whipe
Och den hatten som ser ut som leaderhosen hatten.
Annars är ju full dragon med full helmet och snyggt
förr va d ju full bronze asså me boots o defender , obby cape och whip men nu vet ja inte ja har en rätt nice outfit skälv :P, vit pirate bandana, bob's shirt, legends cape,black d hide chaps och fancy boots :P brukar ha d när ja wcar. Men min vanliga e Neitznot, black d hide body, rune legs, rune defender, d scim, glory, wealth, legends cape och climbing boots d e rätt billigt och ganska snyggt tycker ja xD bra om man inte e rik (har bara ngn mil :S)