CharmyBee Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Jag har försökt få wailmer ett tag nu men jag möter aldrig den. Fångar man bara den om man surfar om kring eller om man fiskar?, och om man måste fiska hur får man bete då?=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 man möter den när man fiskar måste ha fångat den minst en gång innan ligan/elite-4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SayCheese Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Jag har försökt få wailmer ett tag nu men jag möter aldrig den. Fångar man bara den om man surfar om kring eller om man fiskar?, och om man måste fiska hur får man bete då?=) lol pokemon? jävligt längesen är de på sapphire så använder du super rod Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillelito Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Vilket spel? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg