BF2Soldier Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 jag kommer till inloggningen och loggar in men sen står allt kvar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kratzz17 Skrivet 4 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 det är då du ska skriva in cd-nyckel och soldat namn igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BF2Soldier Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 du menar att jag ska radera det som står där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kratzz17 Skrivet 4 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 vadå radera? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BF2Soldier Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 tex på soldat namnet står det redan flyga1 och på cd-nycklen står det redan cd-nycklen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kratzz17 Skrivet 6 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2008 har du tryck på fortsätt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BF2Soldier Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 första ja sen loggar man in och sen står det redan det som jag skrev från början Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kratzz17 Skrivet 8 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 då ska du trycka fortsätt igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BF2Soldier Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 det har jag gjort men så står det skriv en giltig kampanjkod och det är rätt kod Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kratzz17 Skrivet 8 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 hmm... nu vet jag inte vad jag ska göra åt det... tyvärr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BF2Soldier Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 har en annan fråga hur styr man helikoptens misiler (inte förarens) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kratzz17 Skrivet 16 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 om du skjuter iväg en missil, så åker den år det hållet som du först tryckte åt. men om du vill ha den att åka åt et annat håll så trycker du igen åt det hållet som du vill ha den. om den först åker framåt. och då vill ha den nedåt, så tar du siktet nedåt och trycker med vänstra mus-knappen igen. du borde den styra nedåt. men du måste vara snabb, för att den åker rätt snabbt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg