BF2Soldier Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 ok,tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BF2Soldier Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 jag har fixat BF2 Booster paket men straffet är att jag inte kan köra online längre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 (redigerat) gurre1: Hur fixade du det? Jag har samma fel nu bara att jag inte kan få den att gå förbi den första sidan. Det står som du nämde ''ange en giltig kanpanjkod'' jag har skrivit in rätt kod och säkerhet kollat typ 1000 gr. Snälla hjälp! edit: Nu kom ja gförbi där men det står bara ''tack för din beställning'' WTF? Jag har inte beställt något! edit2: Nu kommer jag inte till den där ''tack för din beställning'' sidan nu står det bara fel kanpanjkod (cd-key). och jag var på rätt sida och alt men det står bara sådär! HJÄLP? Redigerat 5 Februari 2009 av Racoon14 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BF2Soldier Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 när det står tack för din beställning betyder det att du har boosterpacken men har du installerat alla spelen du fick med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Ja, nu har jag det. Fast när det stog sådär så tror jag att jag hade missat att installera dem. Men det är ändå konstigt för jag testade ju typ 10 gånger innan det och den 11 funkade det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BF2Soldier Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 (redigerat) du menar att du kan spela boosterpacken nu? Redigerat 7 Februari 2009 av gurre1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 nej,nej. Men förut hade jag missat att instalera dem men nu kommer de iaf upp när jag ska köra men det står att jag måste köpa dem för att kunna spela.. bla..bla...bla... Men nu behöver jag kunna registrera dem... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg