Ogri Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Shulululul! kan jag logga in på min kompis acc om jag kan hans uppgifter på min ps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Shulululul! kan jag logga in på min kompis acc om jag kan hans uppgifter på min ps? Ja, det kan du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 det går inte vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 (redigerat) jo fast man gör en ny user sen väljer man use an other acc eller nåt i psn Redigerat 14 Juli 2008 av viko550 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 kan man? vad dåligt, då är det ju mycket lättare att sno psn och köpa saker för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 1. Du måste kunna hans account. 2. Du måste kunna hans kreditnummer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 13 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 1. Du måste kunna hans account. 2. Du måste kunna hans kreditnummer. det gick utan att skriva kreditnummer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Om man ska köper saker från ett account så måste man val ha kreditnummret? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Precis. Det är precis som en bankomat, du kan inte ta ut pengar utan koden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 13 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 det går Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 det går visst att LOGGA IN, men det går inte att handla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 16 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 det går visst att LOGGA IN, men det går inte att handla..det går att handla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.