Hector Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 1. Du måste kunna hans account. 2. Du måste kunna hans kreditnummer. :meddum: Vad snackar du om? såklart man inte behöver hans kreditnummer. omg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Så du kan bara logga in på hans acc tex ThaNooB och sen köpa all skit du vill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 20 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Så du kan bara logga in på hans acc tex ThaNooB och sen köpa all skit du vill?Ja :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Säkert. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Om han har pengar på det så ska det väl gå antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 20 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Om han har pengar på det så ska det väl gå antar jag.det går att köpa men om du har tagit bort allt kreditkortnummer då går det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Om han inte registrerat sitt kreditkort på det kontot måste du ju kunna sånt. Annars är det väl bara att köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 21 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 (redigerat) Om han inte registrerat sitt kreditkort på det kontot måste du ju kunna sånt. Annars är det väl bara att köpa?Hahaha hittade ett acc på internet med namn och lösen och det var kreditkortsnummer inskrivna jag har typ alla spel som finns på ps store i sverige och mer än hälften suger :bah: :evil: Redigerat 21 Augusti 2008 av Ogri Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Du är inte riktiga ogri va :P? Sidney - Korrekt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 21 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 (redigerat) Du är inte riktiga ogri va :P? Sidney - Korrekt :D wtf snackar du om??! jag hittade visst ett acc jag vet att ingen tror på mig men jag hittade en full med cash ;) Redigerat 21 Augusti 2008 av Ogri Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Låter tveksamt. Tycker det var väldigt taskigt gjort av dig att köpa massa saker från någon annas konto. Vill du att någon ska göra så med ditt konto? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 1. Hur f*n kan du hitta ett account? Du måste kunna account name och pw. 2. Oschysst om det är sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.