Gäst Soffan Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Ja jag tror det! Ska nog själv köpa det :D Men jag är inte säker ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 hur mycket kan det kosta typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Nja kanske 300-500 kr! Jag är inte säker.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 och då har jag råd bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Okej! Men nu åter till ämnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 ok då ska jag itte skriva mer för jag kan ju itte nåt om det... :D hejsvejs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 26 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 (redigerat) Det heter Unreal Tournament för att det är en slags ovanlig Turnering.. eller ovanliga turnerings saker. Unreal Tournament står för = Overklig Turnering Ni som har testat det o tycker det e kul köpt det!. jag har 2 st orginal spel! ett e pappas och ett e mitt. har 2 datorer så vi kan köra båda 2 samtidigt =) Clanen min pappa har *MiH* har en egen server oxå :o. och vi e 10 st i *MiH* clanen :lol: Redigerat 26 Mars 2004 av Puma_Thiman_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 redan en clan? f*n måste skaffa en ny email Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 va e det för olika turneringar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 dm= döda allt som rör sig tdm två lag mot varandra ctf ta deras flagga till din egen br ta bollen och få in den i deras mål dd håll båda två ställen kallade a och b i 10 sekunder assoult anfall först och försvara sen den med bäst tid vinner onslaought nja det är typ som battlefields conceast bara att du måste förstöra den så kallade nooden innan du kan ta över den. invasion sammarbeta med andra mot våger av unreal1 monster last agent standing var den som överlever av alla spelare ungefär som dm mutant döda en viss person så att du blir han sen går du runt och dödar alla andra som då försöker döda dig. tror det var allt som man får börja med sen kan du downloada nya ut2004 banor och skins på beyondunreal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 och verkar ganska våldsamt bara nog inget för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 jaja du går du mista av nåt av de bästa spelen jag kört ialla fall mycket härliga teamwork sorter i det mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.