Gäst Soffan Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Jaja det är iallfall skit roligt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 jaja det finns ju tonvis me spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 ja och alla andra tonvisa spel tröttnar man på jag fastnade då på redan unreal1 och köpt alla spel förotom de till xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 och... men jag köper bara ett nytt spel när jag tröttnat på nåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 26 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Redan en clan? du *MiH* har funnits sen första Unreal Tournament kom!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 jag spelar det. det äger ju spelar i clanen ddr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 claner hit och dit jag måste för####skaffa en email först Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 29 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 ok... vilka spelar UT2004 hela spelet? och spelar ni ofta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 ok... vilka spelar UT2004 hela spelet? och spelar ni ofta? Nja jag ska få demot men kanske ska köpa hela spelet :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 30 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 (redigerat) ok, om du har gillat alla UT spelen så kommer du älska detta spel!!! :lol: Vilka har hela spelet?? gå gärna in på *MiH* playground det e min clans server! Redigerat 10 April 2004 av Puma_Thiman_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.