Ryuu Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Skrivet 14 Juli 2008 En sak jag gillar med halo-serien är buggarna. Min favorit bugg är att man kan flyga med energy sword. Kan ett antal buggar som gör att man kommer till ställen som inte är tänkta att komma till. Kom på en ny bugg häromdan till Halo 2. På campaign på The Arbiter tror jag den heter. I alla fall den man börjar vid en scorpion som man ska köra över en bro med. Då kör man den en bit och tar en <minnesbrist> en sån där stor "covenant tank" kör med den tills man kommer till banshees som flyger omkring. Då ställer man sig på "covenant tanken" och hoppar upp och tar en. Då kör man iväg till ett sånt där covenant skepp som släpper ner trupper, landar försiktigt på den (om man hoppar ner på den från ett för högt avstånd studsar man bara iväg men om man landar på den längst bak kan man klara det med lite tur dock. Sen balanserar man och kommer sen en ganska bra bit och vips e man vid den där scaraben :) Skriv gärna såna här buggar också. Ps. Glöm inte att skriva vilken bana...
Rekommendera inlägg