GangsterTwist Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Skrivet 14 Juli 2008 Lite besviken dock pågrund av att Sony går runt säger det är exclusivt då endå Microsoft får köpa till sig allt som var bra med PS3.... tragiskt. Endå är jag glad för er 360 ägare som får njuta av detta.... Citera
Gäst InTech Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Skrivet 15 Juli 2008 jag bryr mig inte, de som har ps3 har ändå valt rätt =) Citera
Bplay Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Skrivet 15 Juli 2008 f*n vad bra! Är visserligen en ps-människa.. But the more sharing the better :) Citera
addeB Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Skrivet 15 Juli 2008 bra!!!, men det är lite synd om dem som hade xbox och köper ps3 för att få det... Citera
xSaaamii Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Skrivet 16 Juli 2008 En liten fråga bara, Final fantasy 13 ser läckert ut. Men är det värt att köpa ?. Jag har inte spelat ngt av de andra spelen så jag vet inget om storyn. Citera
GangsterTwist Skrivet 18 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 18 Juli 2008 Fast Final Fantasy Versus XIII är fortfarande Exclusivt till Playstation 3? Och var innebär det, vad har det som inte Final Fantasy XIII "Orginal" har för nåt , ? Jag tror det kommer vara värt att köpa om du är inne i RPG och just detta slags combat system dom har använt i tidigare spelen. Citera
Sidney Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Skrivet 18 Juli 2008 Kommer de använda samma gamla turbaserade stridssytem på det här Final Fantasy spelet också? Citera
xSaaamii Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Skrivet 18 Juli 2008 Fast Final Fantasy Versus XIII är fortfarande Exclusivt till Playstation 3? Och var innebär det, vad har det som inte Final Fantasy XIII "Orginal" har för nåt , ? Jag tror det kommer vara värt att köpa om du är inne i RPG och just detta slags combat system dom har använt i tidigare spelen. Okej, :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.