DonaldDuck Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 (redigerat) DonaldDuck's pokemonshop starters just nu har jag alla starters utom piplup och turtwig, jag kan breeda dom för att få rätt naturoch iv's rares just nu har jag alla rares från alla spel ( inte legendarer och så såna som man kan fånga i gräs men som är sällsynta) legendarer detta är mina legendariska pokemon som inte är events: shiny latios: untouched(lvl 50) ho-oh , lvl 100 (ot callum) shiny mew( far away island, lvl 10, OT matheus) 2 ranger manaphy's (lvl 1&10, ot takeshi %ett japanskt) 2 zapdos från FR( lvl 51 och UT, otPJ och Alex) 2 articuno från FR ( lvl 50 Ot Alex ochkyle) registeel ( UT OT: martin) regiice( UT OT sara) azelf( BT(har pkrs) japansk OT)) mesprit(ut OT alex) giratina( har halva xp metarn full, BT OT: Alex) heatran( OT Alex, UT) cresselia( UT , OT RAZOR) mewtwo från FR ( UT, OT alex) shiny latios, (UT, OT ranbert) events mina events är ganska många nu:) här kommer de: ALAMOS darkrai ( UT , OT:ALAMOS, har engima berry, special rend, roar of time ALAMOS darkrai nr2 ( UT , OT:ALAMOS, har engima berry, special rend, roar of time) ENGIMA THEATHRE darkrai, ( UT , OT:japanskt(engima theathre), har engima berry, special rend, roar of time MATTLE ho-oh ( UT, OT: MATTLE) 10 ANIV celebi, (ut, OT: 10 ANIV) MYSTRY mew, ( UT, OT: MYSTRY) JEREMY haunter ( UT, OT: jeremy) POKÉTOPIA PIKACHU, (UT, OT:PKTOPIA) GAMESTOP deoxys, (OT: gamestp UT , hålla NeverMeltIce) vad jag vill ha tja, ev tränade, pokemon med bra iv's, bra ditto's och events är nog fdet huvudsaklga DETTA UPDATERAS IMORGON, BARA HALVA ÄR KLAR OBS: INGA ÄR HACKADE, ALLA ÄR LEGIT BLACKLISTED: Redigerat 4 Augusti 2008 av DonaldDuck Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillelito Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Vadå menar du att man ska köpa dem till sitt spel eller vafan snackaru om? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 15 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 JAg kommer till den delen imorgon, vi byter via wifi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 kan du ev träna eller iv breeda åt en? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 4 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 japp :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg