dark_master Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Jag har nyss köpt spelet begagnat för 99kr (tyckte det var så billigt att jag ville köpa det) och jag har kommit en bit.Men jag behöver lite hjälp med passwords till bland annat Silent Magician lv4 och lv8. Och så undrar jag om det finns fler levlar i free duel än lv1. Jag har klarat alla där men inte fått nåt nytt. Och kan man sälja kort? Svara så fort som möjligt innan jag tröttnar på spelet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 73665146 Silent Magician LV4 72443568 Silent Magician LV8 Du kan bara köpa kort du redan har, så du vet. :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dark_master Skrivet 16 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Tack! Jag vet att man bara kan få kort man har i card list och jag har dem där men jag vill öka chanserna att få Magician lv8. Ingen har klått den än så länge! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg