Gäst Zakakiro Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 (redigerat) Tjena, märker inte ni att GTA IV blir mer och mer buggit online? till exempel att när det kom ut så kunde man inte se bilar spawna elr försvinna, nu ser man de spawna och om man går nån meter ifrån sitt fordon få försvinner det bara! rätta mej om jag har fel Zak Redigerat 16 Juli 2008 av Zakakiro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Kan beropå nätverksanslutningen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Kan beropå nätverksanslutningen. vene men det är typ så för alla :/ min anslutning är ofta perfekt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Kan beropå nätverksanslutningen. vene men det är typ så för alla :/ min anslutning är ofta perfekt Min är ofta bra, men idag var den kass. Skulle precis ta en bil, så försvann den. Nätverket är det som är fel på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg