Gäst jeppedoli Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 (redigerat) Jag har the sims 2 men jag crackade det för skivan blev repig men då kan jag inte bygga hus :cry: Hur kan jag börja bygga igen? Det vart as tråkigt att inte kunna bygga. skulle bara tästa spoilern Redigerat 16 Juli 2008 av jeppedoli Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Installera om? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 jag antar att du tog ett crack som inte funkar 100% Om du laddade ner cracket från gamecopyworld så finns det några som inte funkar helt. Gå in på http://www.gamecopyworld.com/ Och väld the sims 2. och ladda ner denna versionen. The Sims 2 v1.0 [MULTI] No-DVD/Fixed EXE eller denna. The Sims 2 v1.0 [ALL] No-CD/Fixed Image #3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rokay1 Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Om du ominstalerar spelet så brukar det ofta försvinna. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raspberry Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Jag har aldrig varit med om det, men du kanske kan ominstallera? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 använd powerISO och gör så du kan spela utan skiva minns inte hur man gjorde men sök på youtube.com så visar dem dig en video hur man gör och det är 100% lagligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg