💬
Logga in
Fuska.se

Pokémon Nördar

170 svar · startad

Trådstartare #21

Tänk om inte ni skulle köpt alla era pokémonkort då skulle ni kunna köpa massor med dator eller tv-spel!!! Jag har väl ett samlar värde på 2000kr

Jaha men om inte jag skulle köpt Pokémonkort så skulle jag nte kunna köpa nåra tv-eller data spel. Jag hade inget tv-spel då + det finns nästan inget bra dataspel. Föresten så har jag mitt samlar värde på 13000

jag slösa nog bort ca2000kr på pokemonkort :(

men tycker ni inte pokemon kort är lite för dyrt bara 60 kort i en paket eller 100 kort för 149 fast dem gammla korten blir värda o när pokemon korten är ute blir dem värda fast jag slösade ett par tusen kr fast jag fick 300 glitter kort av min kompis för jag hjälpte honom på cs B) jag fick välja jag tog alla B)

I vår skola är dom ute.

Slutade när jag gick i 4:an, nu gårjag i 6:an!

slutade med det i 3:an, det e fortfarande populärt bland 1:or, 2:or och 3:or.
(babba @ 01/04-2004 20:32:31)

Slutade när jag gick i 4:an, nu gårjag i 6:an!

slutade med det i 3:an, det e fortfarande populärt bland 1:or, 2:or och 3:or.

samma här, typ! :lol:

det finns inga pkmn kort i våran högskola som jag går i tyvär

2 Apr 2004

Skulle nån i vår skola komma med pkmn kort till skolan skulle han bli utskrattad för livet/ hånad för resten av livet/ mobbad resten av livet. + att pkmn är uråldrigt och vad jag tycker så är det barnsligt.

Låter som en exakt beskrivning av dig.

Av vem?

3 Apr 2004

Bordskanten

8 Apr 2004

pokemon kort 10 kort för 30 spänn DYRT onödigt man tröttnar på typ en månad

det finns i min klass typ 3-5 stycken pokemon nördar i 2an finns det typ 10

+80 stycken vi är typ 800 stycken i skolan

Finns pokémon nördarna kvar i er skola? Just nu helt plötsligt blev det populärt bland några 3:or.

Haha inte i min
10 Apr 2004

300!?

J*vla många.jag har typ vara 20-25.den bästa e en Ho-Oh som kan tre attacker med 90 hp.den e ovanlig som F*n.

Ja har 3 såna.....ja har runt 700 kort.Nån som vill köpa?alla e i bra skick många glittriga ovanligqa å feltryckta!

Nej nästan inga kvar på våran skola, bara några av dom små.

(Flaky @ 10/04-2004 09:32:14)

300!?

J*vla många.jag har typ vara 20-25.den bästa e en Ho-Oh som kan tre attacker med 90 hp.den e ovanlig som F*n.

Ja har 3 såna.....ja har runt 700 kort.Nån som vill köpa?alla e i bra skick många glittriga ovanligqa å feltryckta!

Har du glitter-klister märken?

men det är ingen kul att bli mobbad man får sammla på pokemon kort om man vill.och när dem blir ute blir dem sten värda

Det är nån som säger POOOKÉMON! hela tin när jag går förbi. Jag säger Tjejtjusare till han

Vi brände pokemon-kort på skolgården. Lärarna brydde sig inte.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in