hållde på med det förr bytte till mig dom bästa :) fast nu är det boring
Pokémon Nördar
Min kompis har alla pokémon spelen . Och han spelar typ 5 timmar per dag <_<
I våran skola är pokémon helt dött.
Först:
- Vi är några i vår skola som diggar Pokémon spelen
- Jag är 12 år och jag gillar PKMN (ash STÖR)
- Är det nåt fel med det????? :unsure:
Sen BeyBlade:
- TV- serien är bättre än PKMN:s (men dom har lyckats sätta en snorunge igen i "huvudrollen" precis som i PKMN :rolleyes: )
- Jag håller på med BeyBlades, vi har en klubb för det
- Är det nåt fel med det?????? :unsure:
Till sist:
- Är det nåt fel med att man kanske gillar sånt som PKMN och BeyBlade??? :unsure: :unsure:
aa typ hela klassen (förutom jag och min coola polare B) )
Coola polare? *fniss*... Men allvarligt, kan man tycka att man är cool för att man inte gillar pkmn?
jag ser på BeyBlade ibland det är bra och jag är 13. och skäms jag för det? JA!!!Först:
Sen BeyBlade:
- TV- serien är bättre än PKMN:s (men dom har lyckats sätta en snorunge igen i "huvudrollen" precis som i PKMN :rolleyes: )
Till sist:
- Är det nåt fel med att man kanske gillar sånt som PKMN och BeyBlade??? :unsure: :unsure:
skojja nej det gör jag inte
Det tycker jag är bra! Men jag brukar inte prata så mycket om det....(Vegeto @ 06/05-2004 16:54:24)Först:
Sen BeyBlade:
Till sist:
jag ser på BeyBlade ibland det är bra och jag är 13. och skäms jag för det? JA!!!
inte jag heller(Kaizer @ 06/05-2004 17:10:41)(Vegeto @ 06/05-2004 16:54:24)Först:
Sen BeyBlade:
Till sist:
jag ser på BeyBlade ibland det är bra och jag är 13. och skäms jag för det? JA!!!
Det tycker jag är bra! Men jag brukar inte prata så mycket om det....
Tack och lov, så hann jag aldrig drabbas av den där Pokodum hysterin. Men det gjorde dessvärre de andra i min klass, och det finns fortfarande ett fåtal som håller på lika mycket med det som innan.
Inga tror jag ;)
typ bara småungar som håller på med det i min skola!
idag byte jag en busic gliter charizard mot en svampert B)
En gång så slösade min kompis 200 kronor på 100 pokemon kort!
Han é konstig!
Evolution: Jag håller på med PKMN och BB men skäms inte. En gång retade en i skolan mig för det. Jag pungsparka han :)
BB håller jag inte på med.
Men har typ 30 bra pkmn kort här hemma.
Har typ 40 *-kort (Sällsynta)
Pokemon är faktiskt gansak kul,. emn jag ska köpa mina första 20 Warhammer-gubbar! Tror jag iaf...
5 sällsynta bara men jag håller inte på med sånt längre
DSGG
Warhammer... Höll på med det ett ganska långt tag... Det är ganska kul :D . Har dock aldrigt spelat.Har typ 40 *-kort (Sällsynta)
Pokemon är faktiskt gansak kul,. emn jag ska köpa mina första 20 Warhammer-gubbar! Tror jag iaf...