fubbis Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 (redigerat) Jag kan typ inte så mycket om AR, men jag råkade radera alla mina spel som var inskrivna i mitt Action Replay så jag försökte ta tillbaka de via USB sladden men det stog att det var förlite plats fast en att jag hade (råkat) raderat alla spel och filer, så jag testade att skriva in spelen till Action Replayet men när jag hade skrivit in ID´t och namnet så blev under skärmen helt röd och vit randig och så har det varit i 45min.Är det normalt? VAD SKA JAG GÖRA?!?! Redigerat 17 Juli 2008 av fubbis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IngweCalanor Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 heh, nej detta är inte normalt. har du provat att stånga av AR:et? och om det står att du har för lite minne för att lägga in alla spel via usb så kan du ju bara lägga in de spel du har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Var kollar man var spel idn är? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 20 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 (redigerat) heh, nej detta är inte normalt. har du provat att stånga av AR:et? och om det står att du har för lite minne för att lägga in alla spel via usb så kan du ju bara lägga in de spel du har. Jag har försökt men det går inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!HJELP!!! Redigerat 20 Augusti 2008 av Draghon Flooding// Draghon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 idiot nollställ din AR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elementsword Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Hur nollställer man den för att jag hat okså samma problem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 (redigerat) Jag har haft de problemet många gånger men jag var tvungen att lämna tillbaka min AR och få en ny. Anledningen till detta är att ni ta ut AR:en för tidigt, man MÅSTE ta ut den när det står; Insert game eller något sånt. Så det är bara att lämna tillbaka den. Själv håller jag på att få en ny nu (jag lärde mig efter förra gången! Redigerat 16 Januari 2009 av FCB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg