Gäst JackBlack Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 http://www.youtube.com/watch?v=b03eLDcBwU0...feature=related http://www.youtube.com/watch?v=DXATR38uq78 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 vad handlar de om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Typisk svensk film humor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JackBlack Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Hahaha i Have One of Those Bye The Way What Do You Call Those wi all Them Nigg nigg no wi call them vinerbröd winerbrogs o no you dont hahaha en Gång så fråga en mörkhyad kille min brorsa vad vi kallade dom där bollarna med pärlsocker då sa han wi call them niggerbools haha LOL XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Hahaha i Have One of Those Bye The Way What Do You Call Those wi all Them Nigg nigg no wi call them vinerbröd winerbrogs o no you dont hahaha en Gång så fråga en mörkhyad kille min brorsa vad vi kallade dom där bollarna med pärlsocker då sa han wi call them niggerbools haha LOL XDHur går din engelska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JackBlack Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 DÅligt Om jag ska Erkänna det själv XD LOLOLOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Hahaha i Have One of Those Bye The Way What Do You Call Those wi all Them Nigg nigg no wi call them vinerbröd winerbrogs o no you dont hahaha en Gång så fråga en mörkhyad kille min brorsa vad vi kallade dom där bollarna med pärlsocker då sa han wi call them niggerbools haha LOL XDHur går din engelska? Eller svenskan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JackBlack Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 svenskan går bra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 Stor bokstav och punkt ser jag att du använder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Upload Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Mhm.. ganska kul :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Stor bokstav och punkt ser jag att du använder.Punkt ser jag inte, men stor bokstav ser jag, men för mycket. >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.