Gäst EDOBEM Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Jag har klarat Boss Battle på Easy,Normal och Hard men när jag ska köra mot Tabbu på Very Hard så slås jag bara ut på hans special attack, hur gör man för att inte dö på den?(Alltså när han ställer sig i mitten av skärmen och avfyrar ngn slags tryckvågor och har vingarna framme.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Ta skölden och tryck ner i takt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Tack så mkt klarade den nu :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 No problem! Bara intense kvar då? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 (redigerat) Japp, och Duon tar ca 100 % av livet där så behöver nästan ta ett hjärta före och efter den. Har du klarat det på Intense, elr? Redigerat 19 Juli 2008 av EDOBEM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Lol, med charizards rock smash klarar man Duo med 0% :) 5 attacker o han är död ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Ska testa med Charizard nu :) Har förut kört med Ice Climbers :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.