Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hej, jag har letat efter vart man kan köpa V gitarren till guitar hero men ja hittar inget ställe man kan köpa den på i sverige. Någon som vet om man kan köpa den i sverige

tack på förhand MvH Dennis

Skrivet

Förresten när vi ändå snackar gitarrer, är det någon som har sett den till Guitar hero 4?

Under fret-knapparna så ser man färgerna en gång till fast i form av korta små streck, vad innebär de? Ska som jag hittar en bild. Är det ngn funktion eller bara stil?

Skrivet

Det är att det är 2 uppsättningar knappar. Först de 5 vanliga och sen samma 5 fast med touchpad tror jag det var. alltså inga knappar. Man bara håller där så är det som att man klickar på den knappen. De här knapparna har inga små hinder mellan varandra så de passar utmärkt till solo.

Skrivet

aha det låter rätt avancerat. Så man kan i princip spela på vilken av dem man vill? Eller så kanske det krävs ibland att man ska spela på dem där nere osv.

Alltså bör man skaffa gh4 med gitarren som går till. Men fungerar den gitarren också om man vill köpa ngt annat guitarr hero?

Skrivet

Du får välja vilka av knapparna du vill köra på.

Kanske vet inte. Den borde ju göra det. Har hört att GH gitarrerna kommer funka till till Rock Band och tvärtom. Bara på Xbox 360, inte Ps3.

Skrivet

Oj det trdde inte jag eftersom det är två helt olika utgivare. Men det är ju bra isåfall.

Men som till wii då? Det är antagligen det alternativet jag skulle skaffa till

• Skapa ny...