TheKingOfEvil Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Hej jag har pokemon sapphire. efter att jag klarade över 50 st i rad på battletower så kom ägaren av stället och vill ge mig nått.... det är en silver shield men jag har ingen plats för EN TILL säger han 1 vad är en silver shield ? 2 hur ska jag få den ? (jag har både plats i väskan och datan ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 har du inte fått den förr då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 19 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Enligt honom har jag fått en förr men han vill ge mig en till Men jag vet inte äns vad det är han vill ge mig (silver shield) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 20 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Någon som vet ?? (har brottom därför dubbelinlägg förlåt ^^ ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alchemist Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Det är en sak till secret base tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 4 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 jasså ??? jag hittar den inte i mina secretbase grejer !??! kan man ta bort secret base saker från datorn ```?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 6 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 jaHur ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Gå in i din secret base sen gå in på datorn och sen erase elr delete elr nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 7 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 ska man kunna välja att ta bort saker från den datan ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 9 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 vart ska jag trycka då / hur ska jag göra ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg