black_eagle Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 hej kan jag få lite info om vad det handlar om och om det är kul och så för jag ska nog köpa det på lördag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 det handlar om att du ska springa omkring och ta ringar och akta dig för monster det går på tid, efter två banor av samma slag, t.ex nöjespark, så möter du en boss! ibörjan e den ganska lätt men sen e den helt omöjlig nästan! huh! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 25 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 ok men är det kul? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Sonic Advance 2 är kul, men en sak irriterar mig. För att man ska få chao tiny garden (som jag vill ha) måste man först få tag i alla special-ringar med sonic på en och samma bana, som är jättejättesvårt, och när man har gjort det måste man klara en krånglig 3-Dimensionell-bana, som också är jättejättesvår. OCH DOM SKA MAN FÅ TAG I NÄSTAN ALLA BANORNA!!! DET ÄR BARA PÅ BOSS-BANORNA SOM DOM INTE FINNS!!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 ok men är det kul? det e superkul!!! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 27 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 Sonic Advance 2 är kul, men en sak irriterar mig. För att man ska få chao tiny garden (som jag vill ha) måste man först få tag i alla special-ringar med sonic på en och samma bana, som är jättejättesvårt, och när man har gjort det måste man klara en krånglig 3-Dimensionell-bana, som också är jättejättesvår. OCH DOM SKA MAN FÅ TAG I NÄSTAN ALLA BANORNA!!! DET ÄR BARA PÅ BOSS-BANORNA SOM DOM INTE FINNS!!! :angry: jag har fått den nu det var jättekul men SAMMA HÄR! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 hur långt har ni kommit egentligen?? jag har bara kommit till 5 världen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Jag har klarat det med Sonic ( Det var jättesvårt!) och så har jag klarat lite med dom andra gubbarna, men hur gör man när man ska skaffa den där chao tiny garden? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 kan man skaffa sig olika saker på sonic advance?? det visste jag itte! va kul!! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Men asså när man ska samla speciall pengar, hur många ska man samla på varje bana? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 man ska samla alla, det skrev jgamer förut i den här trdåen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 (redigerat) Vadå Shadow? Har du fått tiny chao garden? Redigerat 28 Mars 2004 av ^Elit-Arne^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg