minilena Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Jag har klarat det med Sonic ( Det var jättesvårt!) och så har jag klarat lite med dom andra gubbarna, men hur gör man när man ska skaffa den där chao tiny garden? :huh: Jag har det inte,men en i min klass brukar låna ut det,och vi har hjäpts åt och lyckats klara spelet med Tails,Knuckels och Sonic. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Är det nån som har tiny chao garden? Det är omöjligt att få den jue Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 DOM HAR GJORT DET ROLIGA SPELEt omöljigt !! hur tror dom att man ska kuNNA FÅ TINY CHAO GARDEN OM DOM HAR GJORT DET OMÖLJIGT?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 28 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 :angry: jag VILL ha den men jag måste nog köpa 1 an isåfall :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 NEEEEEEEJ gör inte det. 2an är så mycket bättre och roligare=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 28 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 jag har ju tvåan redan det var kul men jag vill ha tiny chao garden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 det är bara onödigt. 2:an är mycket roligare, fast det inte finns nån tiny chao garden direkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 vad kan man göra me tino guarden ele vad den där saken heter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 vad kan man göra me tino guarden ele vad den där saken heter? man ska hitta alla 7 specialringar på en värld med sonic så får man den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 ok.....men min fråga var: vad kan man göra me den? inte hur får man den! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 (JGamer @ 29/03-2004 18:45:49) vad kan man göra me tino guarden ele vad den där saken heter? man ska hitta alla 7 specialringar på en värld med sonic så får man den. Det är jue omöjligt! vet du nån hemsida där man ser var alla ringar är på en bana? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg