Ja, vad f*n admin! GE OSS ETT NYTT SKAL!
Skalväljaren
bilking
MentalogisT
Nivå 10 · Veteranfuskare
Vi borde iaf få en till :)
PussyCat
Nivå 11 · Veteranfuskare
Vi hade ju 4 olika innan ? Ett grönt, ett rosa, ett brunt [?] och det vanliga.
admin
Nivå 41 · Överlegend
Admin
↗ till inläggetPrecis, några designförändringar är inte att vänta förrän ev tidigast nästa sommar om jag bestämmer mig då för att ta tag i designen. I år så ligger prioriteringarna på funktioner och framförallt genomgång av gamla funktion för att göra de bättre. Sedan försöker jag optimera sidan så den skall bli snabbare även ;)Den här ljusblå/blå/vita färgen känns som fuska.se. Varför ändra på något om det fungerar?
InTech
fuska.se är en av de snabbaste sidorna jag vet om. Fast det kan ju bli bättre.. :P
bilking - tyresö har svaret :D
Raeven
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget↗ till inläggetPrecis, några designförändringar är inte att vänta förrän ev tidigast nästa sommar om jag bestämmer mig då för att ta tag i designen. I år så ligger prioriteringarna på funktioner och framförallt genomgång av gamla funktion för att göra de bättre. Sedan försöker jag optimera sidan så den skall bli snabbare även ;)Den här ljusblå/blå/vita färgen känns som fuska.se. Varför ändra på något om det fungerar?
Så , vår allsmäktige har talat.
Låt oss lägga ner detta nu.
Logfan
↗ till inläggetVa?fuska.se är en av de snabbaste sidorna jag vet om. Fast det kan ju bli bättre.. :P
bilking - tyresö har svaret :D
MentalogisT
Nivå 10 · Veteranfuskare
Det stämmer , fuska.se är rätt så snabbt redan..