Tr0ll__ Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Öhm...jo hehe nån som vet hur man kommer in i staden Baldur's Gate? Alltså...jag har ordnat allt annat...sprungit omkring där man kan befinna sig fixat Gnoll Stronghold,Nashkel Mines osv och så..gick ja till Beregost där den här Officer Vai finns,som berättar jag måste döda så många banditer ja kan...hon behöver komma in i staden också, så jag har dödat ungefär 27-28 banditer men hon blir visst inte nöjd... men sen så sa min bror att jag ska hitta ett bandit-läger där visst den här banditledaren finns,Tazok... Min fråga är:Var finns lägret,och hur kommer ja dit??? Mvh Tr0ll__ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 vad e det för spel du pratar om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tr0ll__ Skrivet 26 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Baldur's Gate Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 ok den heter asså så, men vad handlar spelet om och vilket slags spel e det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tr0ll__ Skrivet 26 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 det är ett PC rollspel, nja ganska svårt att förklara va de handlar om.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 ok, e det roligt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tr0ll__ Skrivet 26 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 ja de är de.. men kan du hjälpa mig lr???????? för de var de min fråga var, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 ne sry har ju itte spelet, men jag ska kanske köpa det får se... och då kan jag ju hjälpa dig ifall jag klarar det du itte klara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tr0ll__ Skrivet 28 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 aja ok.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.