Gäst final Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Skrivet 20 Juli 2008 jag har ett par filer på min hårddisk till datorn som jag har väldigt problem med. det är nämligen så att jag vill ha ner de på DVD skivor, men det går inte! när jag försöker kopiera de till DVD-skivan så säger datorn att det inte går :( antingen är de skrivskyddade eller så är de bara väldigt sjuka i huvet! men jag vill ha ner det iallafall så jag undrar om det är någon som vet hur man får det från hårdisken till DVD skiva? tacksam för svar. :) Citera
Organism Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Skrivet 24 Juli 2008 Vad läser din cd-läsare för skivor? Det måste ju vara rätt skivor till rätt cd- läsare / brännare. Citera
TiredRacoon Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Skrivet 24 Juli 2008 Det första du behöver är ju en DVD-Brännare, räcker inte med en vanlig CD-brännare. Sen är det bra om skivan är tom, för vissa program kan automatiskt skrivskydda skivan efter bränning. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.