Gäst Frozen star Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 vilka ämnen gillar du minst i skolan. jag hatar nästan alla ämnen men mäst hatar jag faktist SO och NO. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Fysik, tyska, biologi och SO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 SO och NO (jag går bara i sexan så vi har SO och NO itte fysik, kemi och sånt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Aha men då kommer du få det när du går i 7:an kanske! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 (redigerat) mmm jag vet att jag ska få det, hörde det av min lärare för nån dag sen, hoppas det blir lite roligare en det e nu då! :unsure: Redigerat 26 Mars 2004 av Zorro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Jag tycker faktiskt om SO det är väldigt almännbildande! Det tråkigaste är nog Engelska.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Jag hatar religon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Jag tycker faktiskt om SO det är väldigt almännbildande! Det tråkigaste är nog Engelska.. jag älskar engelska! jag jobbar alltid tillsammans me jonas (jonashj)!!! vi jobbar alltid över och vår lärare e jättesnäll!! vi brukar alltid leka lekar me henne!! och vinna godis... hehe :P SO e skittråkigt eftersom vi nu håller på me vår första uppsats! och jag har ju itte kommit i ett drömlag precis.... men vi har ändå lång tid på oss, och vi har hittat ganska mycket så det e rätt ok! fast nu ska vi börja me religion! fy va tråkigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 NO, SO, matte och tyska är skit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Svenska, IDrott, Kemi, Biologi,Samhälle,Eligion,Historia,Bild, Träslöjd och Musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Det var inte många ämnen du gillade 0013! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Nej jag gillar inte skolan så mycket. Eller bara tanke saker som Matte och Fysik gillar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.