Gäst Soffan Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 Jag älskar Engelska och Svenska :D Fast Svenska är roligare än Engelska för på svenskan skriver vi egna berättelser och sagor och det är kul :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 VA!? Jag sitter ju ibland i en timme utan att komma på nåt. Hatar Svenska. Speciellt Nationella proven. Dom var svåra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 Har inte haft nationella prov än... Längtar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 det ska bli ganska kul me internationella prov! undrar när dem kommer! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 TYSKA är skit tråkigt , särskillt med vår lärare som inte ens är utbildat i tyska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Ja engelska . Jag lär mig aldrig nåt nytt i skolan bara en upprepning på vad jag kan håller med det ända vi lär oss är att kunna säga ord vi lärde oss i trean. det är skit trist :angry: :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 (redigerat) TYSKA är skit tråkigt , särskillt med vår lärare som inte ens är utbildat i tyskajag vadle spanska men det kommer jag säkert inte att få. jag får säkert "more english" (jag går bara i 5:an men ska börja i 6:an ) Redigerat 28 Mars 2004 av babba Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.