Hoppa till innehåll

T W W


Gäst InTech

Rekommendera inlägg

Jag håller med Dezen till 100%

Vafan!?

 

Här e jag borta i en vecka och så börjar nått skit som TWW?, jag har inte kunnat ha SOTW denna vecka för jag har varit på sommarstugan. Detta system du ahr hadde jag tänkt säta in på SOTW pågrund utav att du/UAP, har gjort ett förslag om det, och det verkade bra. SÅ nu föreslår jag att du lägger ner denna skiten och låter mig fortsätta med SOTW!.

Redigerat av Contox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag håller med Dezen till 100%

Vafan!?

 

Här e jag borta i en vecka och så börjar nått skit som TWW?, jag har inte kunnat ha SOTW denna vecka för jag har varit på sommarstugan. Detta system du ahr hadde jag tänkt säta in på SOTW pågrund utav att du/UAP, har gjort ett förslag om det, och det verkade bra. SÅ nu föreslår jag att du lägger ner denna skiten och låter mig fortsätta med SOTW!.

'Okej för det sista systemet du körde sög...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst InTech

jag slutar att göra denna tävling om det blir det systemet + att man skickar in bidraget direkt in i tråden.

Och ja, du fixade inte alls det. Både uap och jag skickade in det tipset, men vad hände. Jo, det blev ett ännu kassare grej. Så jag vet inte om jag ska tro dig. Och ja, ma ska såklart rösta i tråden, inte på någon omröstning.

 

och förövrigt igen så är det inte bara vote-systemet som är annat.. utan det är att man skickar den rakt i här också. Och att alla får vara med, och inte bara de "bästa" som ni har.

Redigerat av InTech
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

och förövrigt igen så är det inte bara vote-systemet som är annat.. utan det är att man skickar den rakt i här också. Och att alla får vara med, och inte bara de "bästa" som ni har.

Vilket är ännu uslare, eftersom då ser man vad de andra har gjort för bild och kan därför göra sin egen ännu bättre genom att kolla på vad dem har missat osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst InTech

Man gör knappast en med samma motiv. Och inga kommentarer om bannern ges innan omröstningen. Så det är en ren chansning att "förbättra" den enligt ens annan banner.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...