Dezen Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Wannabe SOTW.sant. Onödigaste tråden på RIKTIGT länge imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Nej den är juh bättre än SOTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Komigen, 2 till =) men vad vore världen utan konkurrens? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Nej den är juh bättre än SOTW Den enda skillnaden är vote systemet, vilket man utan problem hade kunnat införa i SOTW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 (redigerat) Jag håller med Dezen till 100% Vafan!? Här e jag borta i en vecka och så börjar nått skit som TWW?, jag har inte kunnat ha SOTW denna vecka för jag har varit på sommarstugan. Detta system du ahr hadde jag tänkt säta in på SOTW pågrund utav att du/UAP, har gjort ett förslag om det, och det verkade bra. SÅ nu föreslår jag att du lägger ner denna skiten och låter mig fortsätta med SOTW!. Redigerat 26 Juli 2008 av Contox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Jag håller med Dezen till 100% Vafan!? Här e jag borta i en vecka och så börjar nått skit som TWW?, jag har inte kunnat ha SOTW denna vecka för jag har varit på sommarstugan. Detta system du ahr hadde jag tänkt säta in på SOTW pågrund utav att du/UAP, har gjort ett förslag om det, och det verkade bra. SÅ nu föreslår jag att du lägger ner denna skiten och låter mig fortsätta med SOTW!. 'Okej för det sista systemet du körde sög... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Vi behöver inte 2 tävlingar som går ut på samma sak. Låt Contox fortsätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 (redigerat) Vote for Contox, vote SOTW. TWW är bara ännu ett av InTechs försök att få uppmärksamhet. Redigerat 27 Juli 2008 av Dezen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 (redigerat) jag slutar att göra denna tävling om det blir det systemet + att man skickar in bidraget direkt in i tråden. Och ja, du fixade inte alls det. Både uap och jag skickade in det tipset, men vad hände. Jo, det blev ett ännu kassare grej. Så jag vet inte om jag ska tro dig. Och ja, ma ska såklart rösta i tråden, inte på någon omröstning. och förövrigt igen så är det inte bara vote-systemet som är annat.. utan det är att man skickar den rakt i här också. Och att alla får vara med, och inte bara de "bästa" som ni har. Redigerat 27 Juli 2008 av InTech Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 och förövrigt igen så är det inte bara vote-systemet som är annat.. utan det är att man skickar den rakt i här också. Och att alla får vara med, och inte bara de "bästa" som ni har. Vilket är ännu uslare, eftersom då ser man vad de andra har gjort för bild och kan därför göra sin egen ännu bättre genom att kolla på vad dem har missat osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Man gör knappast en med samma motiv. Och inga kommentarer om bannern ges innan omröstningen. Så det är en ren chansning att "förbättra" den enligt ens annan banner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.