Gäst jeppedoli Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Jag brukar surfa med mitt psp ibland men jag undrar om man kan få virus. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finnur Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 vad menar du surfa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 1. finnur, far åt h*lvete, snälla? 2. virus på ett PSP? finns inte en chans att du kan få de så länge du inte vill få de-,- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Han menar att han kör via internet med PSP'n inte sant? Nej jag tror inte man kan få virus på ett PSP det brukar bara hända Datorer ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 Hector Det Finns Ett Program Vi kollar på i skolan som heter hector :P , Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 Hector Det Finns Ett Program Vi kollar på i skolan som heter hector :P , Och vad har det met virus på en PsP att göra? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg