Megaz Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Skrivet 21 Juli 2008 Jag får en blå skärm där det står nåting i stil med: A problem has been detected and windows has benn shut down to prevent damage, kan nån kanske hjälpa mig? Citera
ArgSnickare Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Skrivet 21 Juli 2008 har du något virus? testa virussök :) eller så uppnår kanske inte datorn systemkraven Citera
YaTwice Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Skrivet 21 Juli 2008 Jag får en blå skärm där det står nåting i stil med: A problem has been detected and windows has benn shut down to prevent damage, kan nån kanske hjälpa mig?(Uselt översatt); "Ett fel har upptäckts och Windows har stängt av sig för att hindra skada". Det betyder alltså att Windows upptäckte ett fel, och stängde av sig så att ingen större skada skulle ske. Exakt vad som orsakade detta brukar Windows visa upp när man sedan loggar in på datorn igen. (Iallafall för mig). Citera
Megaz Skrivet 21 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 21 Juli 2008 Min data e bara nåra dar gammal, köpte den helt ny och den ska ha 4GB RAM, ett NVidia Geforce 8800, så kraven uppfyller den, jag har virus sökt flera gånger men den hittar inget, så har du nån annan ide? P.S. jag översatte direct från felfönstret så dåligt översatt va det ju inte :P D.S. Citera
Gäst wAcko Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Skrivet 21 Juli 2008 Vad har du för nätaggregat? strömmen kanske inte räcker till? Citera
ArgSnickare Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Skrivet 21 Juli 2008 Min data e bara nåra dar gammal, köpte den helt ny och den ska ha 4GB RAM, ett NVidia Geforce 8800, så kraven uppfyller den, jag har virus sökt flera gånger men den hittar inget, så har du nån annan ide? P.S. jag översatte direct från felfönstret så dåligt översatt va det ju inte :P D.S. jag tror han menade att han själv gjorde en dålig översättning :) Citera
Megaz Skrivet 22 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 22 Juli 2008 Efter en snabb sökning upptäkte jag att detta tydligen va ett vanligt problem, alltså ett fel med spelet <_< , men tack i allafall! :lol: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.