Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag får en blå skärm där det står nåting i stil med: A problem has been detected and windows has benn shut down to prevent damage, kan nån kanske hjälpa mig?

Skrivet

Jag får en blå skärm där det står nåting i stil med: A problem has been detected and windows has benn shut down to prevent damage, kan nån kanske hjälpa mig?

(Uselt översatt); "Ett fel har upptäckts och Windows har stängt av sig för att hindra skada".

Det betyder alltså att Windows upptäckte ett fel, och stängde av sig så att ingen större skada skulle ske. Exakt vad som orsakade detta brukar Windows visa upp när man sedan loggar in på datorn igen. (Iallafall för mig).

Skrivet

Min data e bara nåra dar gammal, köpte den helt ny och den ska ha 4GB RAM, ett NVidia Geforce 8800, så kraven uppfyller den, jag har virus sökt flera gånger men den hittar inget, så har du nån annan ide?

P.S. jag översatte direct från felfönstret så dåligt översatt va det ju inte :P D.S.

Skrivet

Min data e bara nåra dar gammal, köpte den helt ny och den ska ha 4GB RAM, ett NVidia Geforce 8800, så kraven uppfyller den, jag har virus sökt flera gånger men den hittar inget, så har du nån annan ide?

P.S. jag översatte direct från felfönstret så dåligt översatt va det ju inte :P D.S.

jag tror han menade att han själv gjorde en dålig översättning :)

Skrivet

Efter en snabb sökning upptäkte jag att detta tydligen va ett vanligt problem, alltså ett fel med spelet <_< , men tack i allafall! :lol:

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...