ullbergan Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 det är ganska kul men arenan är betre tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 ehh håll er i rätt spår nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 Ecrana är nere nu, adminen av arenan har copyright på sin sida så han fick inte ha ecrana, denne som skapade ecrana heter Logical på arenan, han är duktig men han bröt mot copyright regeln, dessutom finns det inget webbspel som slår arenan! Ecrana var bara ett mini spel, Arenan är ultimat!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 16 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 nähä Joy, den finns fortfarande kvar! visst slår den Arenan, de e bara att vänja sej vid den! o man behöver itte va guldmedlem *sa "guldmedlem" på ett löjligt sätt* för att göra vissa saker!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 nähä Joy, den finns fortfarande kvar! visst slår den Arenan, de e bara att vänja sej vid den! o man behöver itte va guldmedlem *sa "guldmedlem" på ett löjligt sätt* för att göra vissa saker!!!!! Jag föredrar också ecrana.Jag heter cool legolas där vad heter du där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fire Fox Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 det är ju alltid fullt typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 17 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2003 jepp, servern e ofta överbelastad där. därför har de 80 till 90 pers gränser. men mitt profilnamn där är Titan man gladiatornamn e Titan killer level 6 (tror ja ska radera min gladiator för ja gillar alver inte så mycket.....). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 17 November 2003 Rapport Dela Skrivet 17 November 2003 eCrana är långt ifrån bättre.. Det är inget komplicerat program och rapporterna är helt usla.. "Han öppnar kampen och han blir skadad" På ett ungefär.. Dessutom är det mot lagen, logical bryter mot copyright regeln.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 18 November 2003 Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 Jag har spelat arenan länge, och då blir många profiler också kända, så vi vet nog vad som pågår, om de har copyright eller ej.. Och det där med vanliga medlemmar, det är bara bra att dem har gjort det så, vanliga medlemmar gjorde det tråkigt och det blev så buggigt, vi guldmedlemmar struntar i kostnaden! Det är ju så kul så det spelar ingen roll.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 jag tycker med att ecrana är kul men arenan är med det men det är dåligt att man måste vara guldmedlem nu så det är därför jag gillar ecrana mera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 gilalr de inte :!: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 Ecrana gratis istället för arenan med kostnad? Tja, arenan är hur mycket roligare som helst, bara att det kostar litegranna, ecrana är det inte så avancerad HTML på!!! Så det är ju ändå inte så kul.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.