Hoppa till innehåll

Condition Zero Problem!

Blueice

Rekommendera inlägg

Tjena.

Jag har lirat lite Condition Zero nu ... men har fått feta problem på Venedigbanan...... Befinner mig just nu framför de skottsäkraglaset där VIP´n står bakom. framför mig ligger 2 gondoler. Kommer inte där ifrån ... har försökt i flera timmar och börjar bli desperat.... är det någon som vet hur jag kommer vidare?

f*n pinsamt juh .... HJÄLP

/Blue

Redigerat av Blueice
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Snälla hjälp.... någon borde ju veta ...

Spelet isig är ganska bra... men tycker inte om vapnena.... vissa suger vissa är bättre än dom borde osv.... Något som stör mig är att när man aimar med ljuddämparen på colten så har man dålig aim som f*n ...vässte gödselspridaren :( Men ganska snyggt spel!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Spelet isig är ganska bra... men tycker inte om vapnena.... vissa suger vissa är bättre än dom borde osv.... Något som stör mig är att när man aimar med ljuddämparen på colten så har man dålig aim som f*n ...vässte gödselspridaren :( Men ganska snyggt spel!

mm ja håller med tycker inte om spelet vapnen e konstiga å aimen hmm..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(bubblan @ 26/03-2004 16:16:07)

mm ja håller med tycker inte om spelet vapnen e konstiga å aimen hmm..

Konstigt att pistolerna är så grymma... vet du vart man ska ta vägen på Venice banan?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...