Blueice Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 (redigerat) Tjena. Jag har lirat lite Condition Zero nu ... men har fått feta problem på Venedigbanan...... Befinner mig just nu framför de skottsäkraglaset där VIP´n står bakom. framför mig ligger 2 gondoler. Kommer inte där ifrån ... har försökt i flera timmar och börjar bli desperat.... är det någon som vet hur jag kommer vidare? f*n pinsamt juh .... HJÄLP /Blue Redigerat 26 Mars 2004 av Blueice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blueice Skrivet 26 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Snälla hjälp.... någon borde ju veta ... Spelet isig är ganska bra... men tycker inte om vapnena.... vissa suger vissa är bättre än dom borde osv.... Något som stör mig är att när man aimar med ljuddämparen på colten så har man dålig aim som f*n ...vässte gödselspridaren :( Men ganska snyggt spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Snälla hjälp.... någon borde ju veta ... Spelet isig är ganska bra... men tycker inte om vapnena.... vissa suger vissa är bättre än dom borde osv.... Något som stör mig är att när man aimar med ljuddämparen på colten så har man dålig aim som f*n ...vässte gödselspridaren :( Men ganska snyggt spel! mm ja håller med tycker inte om spelet vapnen e konstiga å aimen hmm.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blueice Skrivet 26 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 (bubblan @ 26/03-2004 16:16:07) Snälla hjälp.... någon borde ju veta ... Spelet isig är ganska bra... men tycker inte om vapnena.... vissa suger vissa är bättre än dom borde osv.... Något som stör mig är att när man aimar med ljuddämparen på colten så har man dålig aim som f*n ...vässte gödselspridaren :( Men ganska snyggt spel! mm ja håller med tycker inte om spelet vapnen e konstiga å aimen hmm.. Konstigt att pistolerna är så grymma... vet du vart man ska ta vägen på Venice banan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 ja pistolerna funkar iaf..nej tyvär.. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blueice Skrivet 28 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Men finns det INGEN här som spelat Condition Zero över huvutaget??! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 *Tråd rensad* Har ni inget svar på frågan kan ni låta bli att svara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg