Gäst Ubuntu Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Mitt betyg på filmen.. Handling: 4/10 (japp anti-cancermedel kan få dig att bli galen och äta folk o så..) Dataanimeringar: 1/10 (gubbarna liknar f*n dom i mumien..) Skådespeleri: 9/10 (will smith är ju för bra.. sam scenen.. hank scenen) Mer vet jag inte :S Men filmen var ju skit kort och alternativen var ju också bra då han överlever.. Men riktiga är bättre för då hänger det med i filmen.. Han vill ju bota dom hellre än att göra en ny.. Jag tyckte att det var positivt att filmen var kort. Då slapp se mer av skiten (oschysst att lämna sina kompisar kvar på bion). Håller med dig om att det var positivt, långa filmer som är utdragna brukar oftast vara tråkiga tills det händer nåt, men det slutar ju efter nån minut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynchfan Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Helt okej film tycker jag, ska dock ses om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snoppkalle Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Den var la okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Var "okej" inte bra och inte dålig. Skulle vara roligt och få se hur nån annan skulle klara rollen i stället för Will smith. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Var "okej" inte bra och inte dålig. Skulle vara roligt och få se hur nån annan skulle klara rollen i stället för Will smith.Antagligen bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 filmen va en besvikelse, riktigt kass faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Jag Själv Tyker den va kass! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.