MaryJane Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Skrivet 22 Juli 2008 Tja. Nu är det nått fel på min dator igen. När ja koppla in min dator i måndags så funka den nån timme. sen så när ja typ spela så stängdes den av, ja starta den igen fast det stängdes av nåra minuter efter det. Sen kolla ja fläktar och grafikkortet, Men allt funka. sen när ja starta den så blev dvd läsaren konstig den typ startades om hela tiden, och det var ingen bild på skärmen. Skärm knappen lös orange som den brukar göra när datorn är avstängd. Vet någon felet? eller ska ja skicka in på lagning? Citera
Boffaroffe Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Skrivet 22 Juli 2008 (redigerat) Har du garantin kvar på datorn och har lust/tid att vänta på att dom ska fixa den tycker jag absolut att du ska skicka in den. Har du tur byter de ut några delar i datorn till lite fräschare => Redigerat 22 Juli 2008 av Boffaroffe Citera
MaryJane Skrivet 25 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 25 Juli 2008 Ja okej. Som tur är har ja en granne som kan sånt så han fick fixa nytt moderkort och grafikkort. Köpte det för 800kr. Men de va inget fel på mitt grafikkort. Får nog tebax datorn i mån eller nått :D Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.