Lost88 Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Skrivet 22 Juli 2008 Ganska olik de övriga Bo-filmerna, men klart sevärd! http://www.youtube.com/watch?v=FaN9UBCNrrs Citera
DonaldDuck Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Skrivet 23 Juli 2008 Det är ju bara n¨åon som har gjort en film och döpt den till bo 15, om det verkligen skulle vara det skulle de ha samma skapare >.< Citera
Gäst InTech Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Skrivet 23 Juli 2008 Det är kvab och den andra som gjort den faktiskt. Citera
Musten Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Skrivet 23 Juli 2008 Ja, KlantErik och Torsarobin är de riktiga skaparna. Citera
Lost88 Skrivet 24 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 24 Juli 2008 Det är Torsasrobin som skrivit texten i rutorna själv. å jag råkar vara Torsasrobin. det är min och christians (Klanteriks) röster som är med åxå. så det är de rätta skaparna. om du inte tror mej så kan du ju alltid fråga Klanterik. men vad tycks om själva filmen? Ja nästan alla bo-filmerna finns på klanteriks användare. men eftersom att torsasrobin gjort Bo 15 själv, så ville han (Jag) ha den på sin egen användare med samma namn (Torsasrobin) så det är visst samma skapare. men det är helt riktigt att det finns idioter som försöker göra egna bo-filmer. men denna är faktiskt äkta. fråga klanterik om du ej tror mej. kommentera vad ni tyckte om filmen åxå Citera
Lost88 Skrivet 24 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 24 Juli 2008 "Why lixom?" "Å han ska va polis..." Haha det är min röst xD vad tycks om filmen? PS rösta gärna 5 på den för SML-töntarna röstar massa 1:or.... så tråkigt då Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.