Sidney Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 Hej! Vilket spel kom ut först? MGS3: Snake Eater eller MGS: Subsistence? Är det ena spelet original och det andra en expansion eller nåt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
223 Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 MGS3: Snake Eater måste ju vara det originala, eftersom substance betyder att det är en förbättrad version. Efter MGS2: Sons of Libarty originalet kom ju MGS2: Sons of Libarty Substance som är en förbättrad version, med ny inlagda funktioner som VR trainer och massor med grejer. Fast det har fortfarande spelet i (Det originala) Alltså råder jag dig nu om det finns MGS3: Snake Eater Substance att du köper det, eftersom det är precis som det originala fast bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 23 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Jag läste i kommentarerna på gamereactorshemsida till recensionen av MGS3: Snake Eater att MGS3: Subsistence är MGS3, Metal Gear och Metal Gear 2. Är det så? Spelet heter Subsistence och inte substance som du skriver. Metal Gear 1 & 2 är de 2 allra första spelen, de är i 2D. Det första spelet är inte Metal Gear Solid som många tror tan Metal Gear. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 23 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Köpte Subsistence idag för 259:- på EbGames. Har inte testat än. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Köpte Subsistence idag för 259:- på EbGames. Har inte testat än. Du kunde fått mitt för en 50-lapp.. tycker inte alls att spelet är bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
223 Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Ahh Subsistence, substance. Sorry :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AndreasWs Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Om nån har MGS3: Subsistence till salu skulle jag gärna köpa ett ex. Vore kul att köra igenom det innan man köper MGS4 :) Skicka ett PM! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg