Funky300 Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 det spelar ingen roll om vilket spel jag spelar jag kan inte fuska! jag skriver in koderna ordentligt, bytt kontroll 2 gånger men de funkar inte :( vad kan det bero på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MarMan666 Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 det spelar ingen roll om vilket spel jag spelar jag kan inte fuska! jag skriver in koderna ordentligt, bytt kontroll 2 gånger men de funkar inte :( vad kan det bero på?ingen j*vla aning.. du skriver fel kanske?? O.o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Eller så kanske du skriver för sakta? Man måste skriva ganska snabbt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Man kan inte skriva R2..... R2.... Man måste skriva R2... R2... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YaTwice Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Eller så kanske du skriver för sakta? Man måste skriva ganska snabbt.Jag tror inte det handlar om hur snabbt/långsamt man skriver in, då när jag brukade fuska så skrev jag in koden 'rätt' långsamt, och det gick. :P Men som MarMan666 sa. Kolla så att du skriver in rätt, ibland kanske man trycker på EN fel knapp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Eller så kanske du skriver för sakta? Man måste skriva ganska snabbt.Jag tror inte det handlar om hur snabbt/långsamt man skriver in, då när jag brukade fuska så skrev jag in koden 'rätt' långsamt, och det gick. :P Men som MarMan666 sa. Kolla så att du skriver in rätt, ibland kanske man trycker på EN fel knapp. På Xbox måste man skriva in snabbt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 på ps2 kan du skriva hur sakta du vill bara att du trycker på rätt knappar:D! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg