💬
Logga in
Fuska.se

Bästa Snabbmats Kedjan

106 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

KFC är aldrig fel, men trots det min favorit. Synd att kedjan ej går att finna i vår nation.

båten över sundet ftw

Det var precis så jag gjorde för att lära känna Col.Sanders, förutsatt att jag använde mig av ett tåg.

Nivå 6 · Fuskare

Frasses, men gillar Burger king också.

Senast ändrad:

30 Jul 2008
Nivå 10 · Veteranfuskare

Orka äta hamburgare på Mc Donalds etc. när man bara kan äta hemmagjorda :)

Nivå 2 · Novis

Burger king!

5 Aug 2008
Nivå 6 · Fuskare

McDonalds och Burger King är (enligt mig) bäst :)

Nivå 4 · Lärling

av dem ställen som finns i närheten av jag bor måste jag säga: mcdonalds

för max är...blä och burger kings hamburgare är inte alls lika goda ( man måste åka hyfsat långt för att komma till närmaste burger king om man bor här så.. )

Nivå 3 · Lärling

Burger king ofc. Ricktiga hamburgare iallafall. Min familj gillar inte max så vi har inte åkt dit på typ 7 år. Och på mc donalds så e alltid hamburgaren och pomfriten för blöta, men vad kan man förvänta sig av ett ställe där det knappt krävs utbildning och styrs av en clown =/

6 Aug 2008
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Burger king ofc. Ricktiga hamburgare iallafall. Min familj gillar inte max så vi har inte åkt dit på typ 7 år. Och på mc donalds så e alltid hamburgaren och pomfriten för blöta, men vad kan man förvänta sig av ett ställe där det knappt krävs utbildning och styrs av en clown =/

Haha, där skrattade jag rejält.
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Svenska Medborgare äter på MAX ;)

De har gjort maten med bättre hänsyn, dem tillagar det åt dig.

Max mål, honey curry, +5 meny, chilli cheese, och en extra hamburgare, favorit beställning.

McDonalds Milkshake är det ända värda som går att nämna från Donken.

Är det en hamburgare med honung? :yucky:

En av deras curry dip

↗ till inlägget
KFC är aldrig fel, men trots det min favorit. Synd att kedjan ej går att finna i vår nation.
Sverige öppnade typ två sådana restauranger för några år sedan, en i Sthlm och en i GBG, men eftersom deras dåliga miljö med allt, kartonger osv så stängdes det ner.

Beställer du barnmenyn så får du massor av paket med olika saker osv, fanns aldrig plats i deras papperskorger.

Nivå 1 · Novis

Max

Nivå 16 · Legendfuskare

jag säger McD men många jag känner tycker dom är äckliga (överdriver nog) och gillar burger king mest

Big Tasty är min favorit :) det är den största dom har :P praoade där för flera månader sen

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

McDonalds är min favorit.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Oh ja, när jag var i barcelona i Maj så åt jag en Wrap där med sallad och små kycklingbitar. Fy f*n vad den var god! all dressingen och så också

äter inte snabb mat -_-

Nivå 4 · Lärling

Blev förvånad att du inte hade med Frasses så jag valde annat då Frasses är best

Käkade faktist riktigt goda hamburgare på My Way i grekland. Så det är nog ettan.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

äter inte snabb mat -_-

Äter du aldrig Hamburgare eller sånt?

Finns ju bara Macdonalds där jag bor. :|

Nivå 1 · Novis

Äter inte snabbmat, skulle varit fet om jag gjorde det. Annars älskar jag KFC.

Skulle kunna ge mycket för att få KFC i Sverige, och speciellt här uppe dårå.

Nivå 5 · Fuskare

Vart nu "här uppe" är.. Haha.. Ja det skulle varit kul med alternativ. Men nu har äntligen Max öppnat i malmö också, det tog sin lilla tid. Fanns bara utanför innan. Men jag äter väldigt sällan. Men ibland är det bra med något snabbt :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in