↗ till inlägget↗ till inläggetbåten över sundet ftwKFC är aldrig fel, men trots det min favorit. Synd att kedjan ej går att finna i vår nation.
Det var precis så jag gjorde för att lära känna Col.Sanders, förutsatt att jag använde mig av ett tåg.
↗ till inlägget↗ till inläggetbåten över sundet ftwKFC är aldrig fel, men trots det min favorit. Synd att kedjan ej går att finna i vår nation.
Det var precis så jag gjorde för att lära känna Col.Sanders, förutsatt att jag använde mig av ett tåg.
Frasses, men gillar Burger king också.
Orka äta hamburgare på Mc Donalds etc. när man bara kan äta hemmagjorda :)
Burger king!
McDonalds och Burger King är (enligt mig) bäst :)
av dem ställen som finns i närheten av jag bor måste jag säga: mcdonalds
för max är...blä och burger kings hamburgare är inte alls lika goda ( man måste åka hyfsat långt för att komma till närmaste burger king om man bor här så.. )
Burger king ofc. Ricktiga hamburgare iallafall. Min familj gillar inte max så vi har inte åkt dit på typ 7 år. Och på mc donalds så e alltid hamburgaren och pomfriten för blöta, men vad kan man förvänta sig av ett ställe där det knappt krävs utbildning och styrs av en clown =/
↗ till inläggetHaha, där skrattade jag rejält.Burger king ofc. Ricktiga hamburgare iallafall. Min familj gillar inte max så vi har inte åkt dit på typ 7 år. Och på mc donalds så e alltid hamburgaren och pomfriten för blöta, men vad kan man förvänta sig av ett ställe där det knappt krävs utbildning och styrs av en clown =/
↗ till inläggetEn av deras curry dip↗ till inläggetSvenska Medborgare äter på MAX ;)
De har gjort maten med bättre hänsyn, dem tillagar det åt dig.
Max mål, honey curry, +5 meny, chilli cheese, och en extra hamburgare, favorit beställning.
McDonalds Milkshake är det ända värda som går att nämna från Donken.
Är det en hamburgare med honung? :yucky:
↗ till inläggetSverige öppnade typ två sådana restauranger för några år sedan, en i Sthlm och en i GBG, men eftersom deras dåliga miljö med allt, kartonger osv så stängdes det ner.KFC är aldrig fel, men trots det min favorit. Synd att kedjan ej går att finna i vår nation.
Beställer du barnmenyn så får du massor av paket med olika saker osv, fanns aldrig plats i deras papperskorger.
Max
jag säger McD men många jag känner tycker dom är äckliga (överdriver nog) och gillar burger king mest
Big Tasty är min favorit :) det är den största dom har :P praoade där för flera månader sen
McDonalds är min favorit.
↗ till inläggetKFC är aldrig fel, men trots det min favorit. Synd att kedjan ej går att finna i vår nation.
Oh ja, när jag var i barcelona i Maj så åt jag en Wrap där med sallad och små kycklingbitar. Fy f*n vad den var god! all dressingen och så också
äter inte snabb mat -_-
Blev förvånad att du inte hade med Frasses så jag valde annat då Frasses är best
Käkade faktist riktigt goda hamburgare på My Way i grekland. Så det är nog ettan.
↗ till inläggetÄter du aldrig Hamburgare eller sånt?äter inte snabb mat -_-
Finns ju bara Macdonalds där jag bor. :|
Äter inte snabbmat, skulle varit fet om jag gjorde det. Annars älskar jag KFC.
Skulle kunna ge mycket för att få KFC i Sverige, och speciellt här uppe dårå.
Vart nu "här uppe" är.. Haha.. Ja det skulle varit kul med alternativ. Men nu har äntligen Max öppnat i malmö också, det tog sin lilla tid. Fanns bara utanför innan. Men jag äter väldigt sällan. Men ibland är det bra med något snabbt :)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in