GangsterTwist Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Fattar ingeting, vad händer med detta nya spel ? Är allt bara "bullsh*t" eller vad händer dudes? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 (redigerat) spelet "hardware 2" http://playstationlifestyle.net/2008/07/24...2-concept-name/ det verkar som 100 % är förstörelsebart, man kan vara 99 spelare (100 med dig) online. så om man vill kan man ta upp tex rocket launcher och skjuta sönder huset så det rasar på fienderna. Redigerat 4 Augusti 2008 av OneDream Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Inga bilder/filmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Men det ser väldigt seriöst ut faktist då jag såg att Sony London Studios, Sony Liverpool och Incognito jobbar på spelet. Och tydligen vill dom inte vissa några bilder för att inte ge ut för mycket, så att andra företag kan "rippoff" liksom. (Det får man respektera) Hoppas dom nu inte pratar mycket och levererar lite. Och jag undrar vilken Engine dom går med, och kommer grafiken vara som WarHawk eller helt åt andra hållet som Killzone 2 för jag kan inte skapa en bild i huvet av spelet än. Troligtvis kommer inte spelet hålla sig till namnet Hardware 2, dom kanske bytter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Varför just Hardware 2? När man får reda på namnet så kanske det är 2:an eller? Andra "prototypen" av spelet kanske...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 För dom gjorde ett spel tidigare med namnet HardWare bara kanske ? Tror det stod i linken som Onedream linka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.