Hoppa till innehåll

Hur Man Streamar Musik, Videos Och Bilder ...


swagzter

Rekommendera inlägg

det dära med mobilen FUNKAR! men nackdelen är att den inte tar upp musik från minneskortet på mobilen, bara från själva mobilen

Säker på det ?

 

sätt i usb sladden till mobilen och xboxen, sen går du till den saken där man kollar sina musik, och där e din mobil, med låtarna i MOBILEN, inte i minneskortet.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

det dära med mobilen FUNKAR! men nackdelen är att den inte tar upp musik från minneskortet på mobilen, bara från själva mobilen

Säker på det ?

 

sätt i usb sladden till mobilen och xboxen, sen går du till den saken där man kollar sina musik, och där e din mobil, med låtarna i MOBILEN, inte i minneskortet.

 

Man har alla låtar även de som finns i minneskortet bara att man inte kan ta ner låtarna till sin hdd.

 

Bra guide =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
  • 3 månader senare...
  • 1 månad senare...

Man behöver igen router ! Bara koppla 360´n till nätverkskortet med en vanlig internet kabel ( ethernet kabel ). Glöm inte att sätta igång 360´n, annars kan Tversity inte hitta den. Vänta en stund. ( På XP kommer det upp en bubbla nere till höger vid nätverks ikonen, som säger att ditt nätverk inte är tillgängligt eller ngt liknande) Men skit i det, det fungerar ändå om du har löst hur Tversity fungerar... ( inte svårt ) Om du ska se på filmer ( avi, mpeg4 m.m. ) måste du ha "Optional media update" nerladdat på 360´n ! Det kan du ladda ner gratis om du har Live Silver ( Måste inte vara Guld medlem ). Hoppas någon hade nytta av min lilla Guide !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det dära med mobilen FUNKAR! men nackdelen är att den inte tar upp musik från minneskortet på mobilen, bara från själva mobilen

Den tog upp all musik från minnes kort och telefon när jag gjorde så och ett tips är att använda ett minnes kort eftersom man ändå inte har kvar filmen på ditt xbox sen + att det går mycket snabbare

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
  • 4 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Ok mitt modem har 4 portar för nätverkskablar så jag behöver inte använda någon router, funkar det?

Så en nätkabel ska gå från datorn till modemet, sen en nätkabel från modemet till xboxen?

Ursäkta för lite sent svar, men nej, jag tror att du måste ha en router.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 10 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...