Windnoob Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 det dära med mobilen FUNKAR! men nackdelen är att den inte tar upp musik från minneskortet på mobilen, bara från själva mobilenSäker på det ? sätt i usb sladden till mobilen och xboxen, sen går du till den saken där man kollar sina musik, och där e din mobil, med låtarna i MOBILEN, inte i minneskortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 det dära med mobilen FUNKAR! men nackdelen är att den inte tar upp musik från minneskortet på mobilen, bara från själva mobilen Säker på det ? sätt i usb sladden till mobilen och xboxen, sen går du till den saken där man kollar sina musik, och där e din mobil, med låtarna i MOBILEN, inte i minneskortet. Man har alla låtar även de som finns i minneskortet bara att man inte kan ta ner låtarna till sin hdd. Bra guide =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 28 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2009 (redigerat) Man kan annars använda windows media player för att streama över musiken... Redigerat 28 Mars 2009 av Collez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 3 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Man kan annars använda windows media player för att streama över musiken... Jo, jag vet, tror jag har skrivit det tidigare i traden. Gar utmarkt, och faktist inte lika hackigt att se pa videos pa Kryssladan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cameleon79 Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Man behöver igen router ! Bara koppla 360´n till nätverkskortet med en vanlig internet kabel ( ethernet kabel ). Glöm inte att sätta igång 360´n, annars kan Tversity inte hitta den. Vänta en stund. ( På XP kommer det upp en bubbla nere till höger vid nätverks ikonen, som säger att ditt nätverk inte är tillgängligt eller ngt liknande) Men skit i det, det fungerar ändå om du har löst hur Tversity fungerar... ( inte svårt ) Om du ska se på filmer ( avi, mpeg4 m.m. ) måste du ha "Optional media update" nerladdat på 360´n ! Det kan du ladda ner gratis om du har Live Silver ( Måste inte vara Guld medlem ). Hoppas någon hade nytta av min lilla Guide ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XboX360PwNage Skrivet 22 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2009 det dära med mobilen FUNKAR! men nackdelen är att den inte tar upp musik från minneskortet på mobilen, bara från själva mobilen Den tog upp all musik från minnes kort och telefon när jag gjorde så och ett tips är att använda ett minnes kort eftersom man ändå inte har kvar filmen på ditt xbox sen + att det går mycket snabbare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Kan man ha bilderna som Gamer Picture..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 30 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Kan man ha bilderna som Gamer Picture..? Nej, tyvär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Ok mitt modem har 4 portar för nätverkskablar så jag behöver inte använda någon router, funkar det? Så en nätkabel ska gå från datorn till modemet, sen en nätkabel från modemet till xboxen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 4 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Ok mitt modem har 4 portar för nätverkskablar så jag behöver inte använda någon router, funkar det? Så en nätkabel ska gå från datorn till modemet, sen en nätkabel från modemet till xboxen? Ursäkta för lite sent svar, men nej, jag tror att du måste ha en router. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MW2killer Skrivet 4 November 2010 Rapport Dela Skrivet 4 November 2010 Varför kan jag inte kolla HD filmer ?:o :( HD filmen är en mkv fil, kan xxboxet hantera det ?:/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 9 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 Varför kan jag inte kolla HD filmer ? :o :( HD filmen är en mkv fil, kan xxboxet hantera det ?:/ Jag tror inte det! Bara .avi och .wmv har jag för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.