muscleman9712 Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Tjena, jag hade tänkt köpa ett 360 elite med 120 gig och jag undrar vad man ska ha så mycket minne till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 5 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 Tjena, jag hade tänkt köpa ett 360 elite med 120 gig och jag undrar vad man ska ha så mycket minne till?Demos, add-ons till spel etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
muscleman9712 Skrivet 16 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2011 Jag kommer låta så noobig så ni skrattar men jag fattar ingenting. fråga 1. var kopplar man in internetkabeln i datorn? fråga 2. ska man sätta i sladden på samma ställe på xboxet som man kopplar in xbox live grejer på? svara gärna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 16 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2011 Jag kommer låta så noobig så ni skrattar men jag fattar ingenting. fråga 1. var kopplar man in internetkabeln i datorn?fråga 2. ska man sätta i sladden på samma ställe på xboxet som man kopplar in xbox live grejer på?svara gärna!Du ska inte koppla in internetkabeln direkt från xboxet i datorn. Såhär kopplar du: Dator----Router-----Xbox 360.................|.....................................Modem!.................. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.