Hoppa till innehåll

Cs 1.6


Rekommendera inlägg

Okej, som ämnesbeskrivningen lyder.. En av mina kompisar har blivit VAC bannad utan en minsta anledning.. Finns det något sätt att skriva in till Steam och fråga vad det var som hände.. Eftersom det måste 100% ha varit ett misstag från Steam. Han (min kompis) använder aldrig hacks, och skulle aldrig göra det, det vet jag själv.. Men just för en stund sedan så blev han bannad p.g.a. hacks, som han inte har..

 

Så som sagt, finns det nånstans vart man kan skriva och förklara och fråga Steam om detta..?

 

Tack på förhand

//Chriso

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, glöm den här tråden... Jag skulle ha läst trådarna på Steam forumet. Min kompis hade använt WH 2 kvällar efter varandra för att testa.. Det var för en ganska bra tid sedan, och han blev VAC bannad först nu.

 

Sorry för onödig tråd..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DoubleIsBack

Men köp ett nytt cs och skapa ett nytt acc?

Det gjorde jag, kostade 115:-

 

Har du inte råd med det bor du väl typ på gatan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"Oskyldigt vac-bannad" låter ju roligt om han nu testat på att fuska. Hur kan man då bli oskyldigt bannad? Så korkat. Då får man göra som resterande på detta forum fråga pappa om en slant. Så kanske man kan "testa" igen.

 

Man kan ha testat ett fusk för flera månader sen. Så kommer vacbannen nu. Det är så VAC fungerar. Man vet aldrig när man blir bannad. Och "testar" man nu att fuska. Så får man faktiskt skylla sig själv.

Redigerat av Desajn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Gäst jagekung

Skicka du iväg ett mail till Steam. Men det kommer troligtvis inte hjälpa. Hur ska du förklara att just han är oskyldigt bannad och inte dom 10000 andra som skriver?

Då får han ju för f*n skylla sig själv om han har cheatat

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...