WishCookie Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 (redigerat) Ja som Rubriken säger! Såhär ska det vara när ni skriver! Namn på teamet: Pokemon: Partner: Level: Hur Långt jag har kommit: Sen skriv lite om vad ni tycker är det bästa i spelet Jag börjar då! Namn på teamet:PokéTime Pokemon:Mudkip Partner:Pikachu Level:23 Hur Långt jag har kommit:Bana 10 Det jag tycker är bäst i spelet är när man möter Uxie och när man ser in i framtiden på spelet. P.s jag undrar om man kan utvecklas! Svara please :) Redigerat 25 Juli 2008 av Moonlamp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 (redigerat) Namn på teamet: The Great Pokémon: Chikorita♂ Partner: Torchic♀ Level: 17, tror jag. Hur långt har jag kommit: Groudon (har inte klarat han än) Och ja, man kan utvecklas. Kolla på Serebii. Redigerat 25 Juli 2008 av JosJuice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 25 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 (redigerat) Bra team :) Redigerat 25 Juli 2008 av Moonlamp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Nu är jag i Lv. 18! Fick spelet i förrgår. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 25 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Du kan du skicka en länk där det står hur man utvecklas i spelet för jag hittar inte nåt. Och sen återgår vi till trådens ämne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 http://serebii.net/dungeon2/evolve.shtml Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 25 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 (redigerat) kan man utveckla efter att man har klarat hela spelet? ehhh....du vi pratar om deta genom PM Men återgå till trådens ämne. Redigerat 25 Juli 2008 av Moonlamp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 (redigerat) kan man utveckla efter att man har klarat hela spelet?Ungefär så står det, ja. EDIT: Äntligen besegrade jag Groudon! EDIT2: Han försvann... :huh: EDIT3: Uxie :) Redigerat 25 Juli 2008 av JosJuice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 26 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 (redigerat) EDIT:Hmm Har Några pokemon frågat dig om dom får vara med ditt team? För då skulle du klara Groudon snabbare :) EDIT2: Groudon är bara en illusion som Uxie gör så man inte ska själa Time Gear. Redigerat 26 Juli 2008 av Moonlamp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 EDIT:Hmm Har Några pokemon frågat dig om dom får vara med ditt team? För då skulle klara Groudon snabbare :) EDIT2: Groudon är bara en illusion som Uxie gör så man inte ska själa Time Gear. 1. Nej, det är bara jag och Torchic♀.2. Jag vet, har gått till Kecleon Shop och frågat efter Perfect Apples nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alchemist Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Namn på teamet:TimeHeroes Pokemon:Feraligatr Partner:Infernape Level:lv.76 Hur Långt jag har kommit:Klarat hela spelet ska börja om sen Början är roligast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 (redigerat) Team: Heidal Pokémon Piplup Partner: Torchic Level: 19, tror jag. Har kommit till: Några uppdrag efter Groudon. Redigerat 26 Juli 2008 av DarkNeon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg