Gäst ztrial Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Skrivet 25 Juli 2008 hej jag undrar om någon vet vilken sida man ska gå in på för att göra en egen silabsoft server. sig bara vilken sida jag ska gå in på eller om du kan så kan du bereta hur jag ska göra för att göra en silabsoft server. pleace really need help :D. :( :( :(
Ankdamm Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Skrivet 26 Juli 2008 1. Sök alltid innan du gör nya inlägg. 2. Skriv inte på engelska om du inte kan det. Tro mig du kommer ändå inte förstå nånting, jag har redan gjort en guide.
Windnoob Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Skrivet 27 Juli 2008 hej jag undrar om någon vet vilken sida man ska gå in på för att göra en egen silabsoft server. sig bara vilken sida jag ska gå in på eller om du kan så kan du bereta hur jag ska göra för att göra en silabsoft server. pleace really need help :D. :( :( :(Lollade irl.1. Gå om en kurs (skolan, helst förskolan) 2. Du måste FRAMFÖR ALLT kunna engelska. 3. Du måste kunna scripta, du vet inte ens vad det e. 4. :meddum:
Rekommendera inlägg